666 Duší


Emily D. Beňová

Zatnem zuby a zachváti ma taký hnev, že neodolám. Z celej sily odhodím krištáľový pohár, ktorý narazí do presklenej výplne s výhľadom na diskotéku a rozbije sa na márne kúsky na pevnom nerozbitnom podklade. Obomi rukami si vojdem do vlasov a zaškrípem zubami.

” Čo sa to so mnou deje? Dočerta, prečo ma to tak ťaží?”

Z vedomia, že ma odmietla, som doslova šialený.

Musím sa priznať je to moja prvá kniha od slovenskej autorky Emily D. Beňovej. Do čítania som sa dala bez nejakých očakávaní a bez vplyvu užívateľských recenzií. Hneď na začiatku ma upútala krásna obálka knihy, ktorá už sama o sebe evokuje určitú dávku príťažlivosti a vzrušenia a poctivých 384 strán príbehu.

Hlavným hrdinom alebo skôr hrdinami sú hriešny Adrien a čistá duša Vivien. Úvod knihy bol pre mňa zoznámením sa s nimi. Autorka zrozumiteľným spôsobom uvedie čitateľa do príbehu a nemusíte počas celej knihy tápať. Celým dejom vás sprevádza tak pútavo, že si neuvedomíte, ako rýchlo otáčate stránky. Adrien Van Hell je šarmantne démonicky s poriadnou dávkou charizmy a napriek tomu, že stojí na tej zlej strane obľúbite si ho. Iskrenie, vábenie, odolávanie a nakoniec tak silné pokušenie a neodolateľná túžba. Vivien s čistou dušou sa neubráni nahliadnuť do temnoty a oddať sa Adrienovi, ktorý je jej súčasťou. No ani on nedostane nič zadarmo a jeho svet sa rozletí na malé kúsky. Pri čítaní zažijete emočný kolotoč. Nebudete chvíľami vedieť na ktorú stranu sa postaviť. Držať  pri dobru alebo dať šancu zlu. Kde je tá hranica, na ktorej Vivien balansuje a je jediná, ktorá balansuje na hrane?

666duší

Napriek tomu, že námet démonov a anjelov so všetkým, čo k ním patrí sa objavuje často vo knihách a filmoch, prekvapí vás originálne spracovanie do deja tejto knihy. Autorka Emily D. Beňová to urobila svojím štýlom, ktorým pripravila čitateľovi nielen pútavé, ale aj doslova vyrušujúce čítanie. Erotické scény vás poriadne pošteklia. Deju nechýba stupňujúce napätie a dobrá dynamika. A na koniec záver, ktorý vo vás vyvolá neskutočnú zvedavosť na ďalší diel tejto série.

 

Pristúpim k obrazu, ktorý je umiestený na stojan a dotknem sa ho prstami. Vyzerám na ňom krásne. Ako skutočná. Domaľoval mi závoj a už chápem, ako to vtedy myslel, keď povedal, že ho musí dokončiť. Teraz tomu už rozumiem. Pozriem si obraz a v pravom dolnom rohu nájdem slová, ktoré už navždy zostanú vryté hlboko v mojom srdci.

“Navždy Tvoj Adrien Van Hell”

Keďže toto je prvý diel zo série 666 je záver otvorený k pokračovaniu a čitatelia sa majú na čo tešiť. To platí aj o mne, pretože táto kniha sa mi dostala pod kožu. Alebo žeby to bol hlavný hrdina, kto sami tam dostal? 😊 Každopádne sa na pokračovanie veľmi teším a za knihu autorke Emily D. Beňovej veľmi pekne ďakujem.

Knihu 666 Duší nájdete v každom dobrom kníhkupectve a v overených e-shopoch. Okrem print verzie je v ponuke aj v elektronickej podobe, ako e-book. Takže ak vlastníte čítačku kníh určite vám ju odporúčam do vašej zbierky.

Moje hodnotenie: skvelé čítanie a parádny darček pod stromček pre milovníkov kníh.

Autorku nájdete na instagrame @emilydbenova, kde sa dozviete o jej ďalších knihách.

Knihy Emily D. Beňová: 666 Duší, Pravá tvár šťastia, Dokud nás pravda nerozdelí, Výkriky do ticha, Šepoty zo záhrobia, Keď pravda zvíťazí, Pravá tvár lásky, Keď nás pravda spojí, Keď nás pravda nerozdelí, Navždy mojou, Dotek touhy, Temní anjeli – prenasledovaná, Temní anjeli – oslobodená, V objatí manžela, Dotyk túžby, Temní anjeli – posolstvo, V objatí gentlemana I – III. časť, V objatí nepriateľa.

 

Rok vydania 2021
Originálny názov 666 Duší
Počet strán str. 384
Rozmery 155 x 215 mm
Hmotnosť 597 g
ISBN 9788057024934